تومان

سوالات متداول مشتریان

معرفی فروشگاه ساز اپن کارت

اپن کارت (OpenCart) يک سيستم فروشگاه ساز حرفه ای و متن باز (Open-Source) مي باشد که براساس ويژگي هاي بسيار قدرتمند و کاربردي و همچنين ظاهري بسيار جذاب و کاربرپسند طراحي شده که باعث مي شود فروشنده بتواند يک فروشگاه اينترنتي کامل و منحصر به فرد را ايجاد نموده و از آن براي کار و تجارت خود در اينترنت استفاده نمايد. علاوه بر اين مي توان به جرات اظهار نمود که اين سيستم فروشگاه ساز امروزه يکي از پرطرفدار ترين سيستم هاي مورد استفاده در فروشگاه هاي آنلاين ايران و دنيا مي باشد که به سبب داشتن ويژگي هاي خارق العاده اي همچون داشتن سئوي فوق العاده قدرتمند، افزونه ها و قالب هاي مختلف و کاربردي، چند زبانه بودن، پشتیبانی از انواع درگاه هاي پرداخت محلي و جهاني و هزاران ويژگي و قابليت ديگر که در ادامه به توضيح برخي از آن ها پرداخته شده است، به اين محبوبيت و شهرت دست يافته است. از طرفي با توجه به توسعه اين سيستم در ايران امروزه اتصال به کليه درگاه هاي پرداخت ايراني نيز فرآهم شده است.

برخي از ويژگي هاي سيستم فروشگاه ساز قدرتمند اپن کارت به صورت زير است :

- قالب ها و الگوها : سيستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) داراي انواع قالب ها و الگوهاي از پيش آماده بوده که کاربر را قادر مي سازد تا به راحتي بتواند از آن ها استفاده کند و به سوئيچ بين آن ها پرداخته يا حتي نسخه ي فعلي سايت و فروشگاه خود را به راحتي بر روي اين سيستم فروشگاه ساز انتقال دهد.

- چند زبانه بودن : يکي ديگر از ويژگي هاي مهم سيستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) چند زبانه بودن آن مي باشد که امروزه براي بيش از صدها زبان زنده ي دنيا از جمله زبان شيرين فارسي نيز ارائه شده و در اختيار کاربران قرار گرفته که مي توانند فروشگاه ساز خويش را به زبان هاي دلخواه ايجاد نموده و از آن ها استفاده نمايند.

- چند فروشگاهي بودن : از آنجايي که امروزه مزاياي بسياري در رابطه با (Multi-Store) بودن فروشگاه ها وجود دارد سيستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) نيز اين قابليت مفيد را در خود جاي داده تا اين امکان را براي کاربر ايجاد نمايد تا بتواند به مديريت فروشگاه هاي متعدد از يک پنل مديريت پرداخته و مواردي همچون امکان تنظيم يک محصول براي نمايش در يک فروشگاه خاص، امکان محلي نمودن هر فروشگاه با استفاده از تنظيم نمودن زبان هاي مختلف پيش فرض؛ واحد ارز و طبقه ي مالياتي، امکان تنظيم قيمت هاي مختلف براي هر فروشگاه، امکان تنظيم قالب براي هر فروشگاه براي مطابقت با محصولات فروخته شده، امکان راه اندازي يک گروه پيش فرض براي مشتريان هر فروشگاه و راه اندازي يک فروشگاه براي مشتريان خرده فروش و عمده فروش و ... بپردازد.

- درگاه هاي پرداخت : يکي ديگر از ويژگي هاي سيستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) که بسيار مهم بوده و باعث شده افراد زيادي از آن استفاده نمايند پشتیبانی از درگاه هاي پرداخت متفاوت و فراواني مي باشد که به طور پيش فرض در آن گنجانده شده و به فروشنده اجازه مي دهد تا به راحتي فروشگاه خود را به درگاه هاي پرداخت محلي نيز متصل نمايد. به طور کلي کليه درگاه هاي پرداخت جهاني معتبر در اين سيستم گنجانده شده است و در نسخه فارسي اين فروشگاه ساز، درگاه هاي پرداخت ايراني همچون پاسارگاد، پارسيان، ملي، ملت، اقتصاد نوين و ... نيز تعريف شده است.

- افزونه ها و ماژول ها : يکي ديگر از ويژگي هاي کاربردي و مفيد سيستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) دارا بودن ماژول هاي مختلف و فراواني مي باشد که به صورت پيش فرض در اين سيستم گنجانده شده و به کاربران اجازه مي دهد تا به راحتي به گسترش قابليت هاي مورد نياز خود پرداخته و حتي با استفاده از افزونه ها، ماژول هاي دلخواه خود را نيز به فروشگاه اضافه نمايند. در ادامه ليستي از ماژول هاي مفيد و پرکاربرد را که به صورت پيش فرض در اين سيستم گنجانده شده و کار با فروشگاه را آسان مي نمايد را مشاهده مي نماييد.

پرفروش ترين ها - سبد خريد - جديدترين ها - برجسته ترين ها - ويژه ها - دسته بندي - اسلايدشو - اسکرول مطالب - فيلتر محصولات - اطلاعات - گوگل تاک

- گزارشات فروش : يکي ديگر از ويژگي هاي مهم سيستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) ارائه ي گزارشات مختلف از وضعيت فروشگاه و کالاها و ساير موارد مربوط به فروشگاه به صورت کاملا صحيح و درست و به خصوص اين 3 گزارش (توانايي محاسبه ي کل مبلغ فروش به صورت روزانه ، هفتگي يا ماهانه) مي باشد که باعث مي شود تا فروشنده همواره از وضعيت فروشگاه مطلع و باخبر باشد. علاوه بر اين مي توان با استفاده از افزونه ها نوع گزارشات مختلف ديگري را نيز به فروشگاه اضافه نمود و نظارت بهتري بر روي کار و تجارت خويش ايجاد نمود

- محصولات مشاهده شده : امکان مشاهده اينکه کدام يک از محصولات فروشگاه به ميزان بيشتري مورد بازديد قرار گرفته اند.

- محصولات خريداري شده : امکان مشاهده اينکه کدام يک از محصولات فروشگاه به مقدار بيشتري به فروش رفته است

- سئوي بهينه شده : يکي ديگر از ويژگي هاي بسيار مهم و حياتي که باعث جذب کاربران زيادي در سيستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) شده است داشتن سئوي فوق العاده قدرتمند مي باشد که مي تواند فروشگاه را در داشتن يک رنک بالا در موتورهاي جستجو و در مورد کلمات کليدي مربوط به محصولات و فروشگاه ياري نموده و نه تنها فروشگاه را با ايندکس نمودن صفحات و محصولات در موتورهاي جستجو معروف تر و محبوب تر ساخته بلکه با انجام اين عمليات فروشگاه را نيز همواره در صفحات نخست موتورهاي جستجو قرار مي دهد که سرانجام اين امور نيز باعث پيشرفت در افزايش بازديد ها و تسريع در فروش بيشتر محصولات خواهد شد.

- پرداخت به صورت ميهمان : يکي ديگر از قابليت هاي مهم سيستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) قابليت پرداخت به صورت ميهمان مي باشد که مشتري را از اجبار براي ثبت نام و ساختن يک حساب کاربري در فروشگاه راحت مي کند و به مشتري اجازه مي دهد تا به سادگي و تنها با وارد نمودن مقدار جزئي از اطلاعات مورد نياز به خريد و سفارش محصولات مورد نياز خود از فروشگاه بپردازد.

- امکان تجارت (B2B) : تجارت بي تو بي (Business 2 Business) به معناي انجام مبادله و معاملات تجاري بين دو بنگاه تجاري مي باشد. اين تجارت چون معمولا بصورت عمده فروشي صورت مي پذيرد بايد بر سر قيمت و ساير شرايط مانند زمان تحويل و ... چانه زني نمود و پس از انجام توافقات معامله انجام مي گيرد و با فروش در يک فروشگاه الکترونيک (B2C) که اجناس بايد بر چسب قيمت داشته باشد و به معرف کننده نهايي فروخته مي شود، متفاوت باشد. هم اکنون نيز سيستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) به سبب ويژگي هاي بسياري که دارا مي باشد مي تواند در اداره و مديريت فروشگاه به عنوان يه برنامه ي (B2B) مورد استفاده قرار گيرد.

- گروه هاي مشتريان : امکان تعريف گروه هاي مشتريان به حالت هاي مختلف پيش فرض، خرده فروش، عمده فروش و تنظيم قيمت هاي مختلف براي هر گروه در فروشگاه نمايش قيمت ها براي افراد وارد شده به سيستم، امکان تنظيم فروشگاه به منظور نمايش قيمت ها تنها براي مشتريان وارد شده به سيستم

- تعريف کپن تخفيف : با اين قابليت مدير فروشگاه مي تواند هرگونه تخفيفي را در سيستم براي همه ي محصولات و يا محصولات خاص با درنظرگرفتن سقف خريد، تعريف نمايد.

- تعيين ضريب مالياتي براي فروش محصولات : فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) با استفاده از اين قابليت اجازه ي راه اندازي مناطق مالياتي چندگانه را به طوري که ماليات صحيح بسته به اينکه محصول به کدام کشور مي رود را فراهم مي نمايد.

- روش هاي حمل کالا : سيستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) علاوه بر ديگر ويژگي هاي مفيد، داراي قابليتي است که امکان استفاده از روش هاي مختلف براي حمل و نقل محصول را نيز ايجاد مي نمايد که در زير برخي از آن ها که به طور پيش فرض در اين سيستم گنجانده شده را مشاهده خواهيد نمود و علاوه بر اين به راحتي مي توانيد روش هاي دلخواه ديگري را نيز به سيستم اضافه نماييد.

ارسال محصول به صورت رايگان - حمل بين شهري - پست پيشتاز - حمل برحسب وزن محصول - پيک موتوري - حمل برحسب تعدادمحصول

مي توان قابليت هاي کليدي سيستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) را به صورت زير شرح داد :

  • امکان چاپ فاکتورها و گزارشات فروش و ...
  • امکان رتبه بندي محصولات و تعداد بازديد محصولات
  • امکان دسته بندي محصولات به صورت نامحدود و همچنين ارائه ي نامحدود محصولات
  • امکان اضافه نمودن بسياري از موارد دلخواه با استفاده از افزونه ها
  • توانايي تغيير اندازه ي خودکار تصاوير
  • توانايي نمايش محصولات مرتبط با محصول مورد بازديد
  • چند زبانه و چند فروشگاهي بودن
  • داراي سيستم بازاريابي
  • داراي سيستم مديريت تبليغات
  • داراي سيستم کوپن تخفيف و ابزار پشتيبان گيري و بازگرداني
  • داراي رابط کاربري کاملا زيبا، جذاب، اداري و کاربردي
  • داراي سئوي قدرتمند، قالب هاي متنوع و ماژول هاي فراوان
  • نصب بسيار آسان و همچنين پشتیبانی هميشگي و به روز رساني رايگان
  • امکان تعريف فيلتر براي محصولات در نسخه هاي 1.5.5 به بعد
  • و ...

سوالات پيش از خريد

در حال حاضر کلیه قالب های فروشگاه به صورت اپن سورس نصب یا تحویل می شوند، در صورت تمایل برای نصب قالب را برایتان نصب می کنیم و یا در صورت اینکه فایل را بخواهید فایلهای قالب به همراه اپن کارت فارسی همان نسخه (نسخه قالب) را برایتان ارسال می کنیم.


ماژول های فروشگاه به دو صورت قفل شده با سورس گاردین و قفل شده بدون سورس گاردین به فروش می رسند :

در صورتی که هاست شما از سورس گاردین (حداقل تا نسخه 10.1.7) پشتیبانی کند شما با قیمتی ارزانتر می توانید ماژول ها را به این صورت بخرید.

اما در صورتی که هاست شما از سورس گاردین پشتیبانی نمی کند و یا نسخه آن پایین می باشد و هاستینگ شما امکان بروزرسانی سورس گاردین را برای شما ندارد می توانید ماژول ها را به صورت قفل شده بدون سورس گاردین بخرید.

همچنین به همراه بعضی از ماژول ها سرویس نصب نیز ارائه می شود که در این صورت لازم  است که اطلاعات ورود به هاست و مدیریت فروشگاه را ارسال کنید تا برایتان نصب شود،

نکته : ماژول ها و افزونه های موجود در فروشگاه دارای فایل دانلود اتوماتیک می باشند که بعد از پرداخت آنلاین از طریق بخش دانلود ها در حساب کاربری در دسترس می باشد.


توجه : حتما توجه داشته باشيد که در صورت خريد قالب يا خريد ماژول به همراه "سرویس نصب" حتما اطلاعات ورود به هاست و مديريت فروشگاه را به هنگام سفارش در توضیحات سفارش يا بعد از آن ارسال نماييدو نکته مهمتر این است که قبل از خرید محصولی به همراه سرویس نصب حتما به صورت تلفنی هماهنگ کنید.

اول از همه نیاز به ذکر است که گفته شود ماژول ها به دو صورت قفل شده با سورس گاردین و قفل شده بدون سورس گاردین قابل فروش می باشند.

از آنجايی که ماژول ها به 2 صورت خرید از وب سایت های خارجی یا نوشته شده توسط خودمان می باشند و هزینه تمام شده ماژول ها بسیار بیشتر از مبلغی می باشد که شما می پردازید، بر روی نام دامين قفل می شوند تا فقط براي دامين خريداری شده کار کنند، که البته چون با سورس گاردين قفل می شوند براي اجرا بايد روي هاست شما گاردين لودر نسخه 10.1.7 (حداقل این نسخه یا جدیدترین نسخه موجود)  وجود داشته باشد، اما در صورت عدم وجود يا پايين بودن نسخه سورس گاردين هاست شما می توانيد ماژول را به صورت قفل شده بدون سورس گاردین خريداری کنيد تا بتوانید به این صورت نیز از ماژول های ما استفاده کنید.

تا کنون از زمان راه اندازی فروشگاه سعی شده بود بعد از خرید محصولات خریده شده را ارسال کنیم، اما در سیستم جدید که از 19 مهر 1396 راه اندازی شده است، سیستم دانلود اتوماتیک برای افزونه های فروشگاه افتتاح می شود، این سیستم طبق نسخه انتخابی شما و طبق روش قفل فایل انتخابی شما، یک فایل مشخصی که در سیستم تعیین کرده ایم را برای دانلود در اختیارتان قرار می دهد که بعد از پرداخت آنلاین می توانید آن را دانلود و نصب نمایید.


نکته : تنها نکته ظریفی که شما به عنوان خریدار باید به آن توجه داشته باشید این است که دامنه خود را هنگام خرید افزونه ها به صورت دقیق و بدون http:// یا https:// یا www ثبت کنید (در صورتی که فروشگاه شما در یک پوشه است حتما بعد از خرید تیکتی ارسال نمایید یا تماس بگیرید چرا که در حالتی که فروشگاه در یک پوشه نصب شده باشد امکان فعال سازی لایسنس ماژول وجود ندارد) و دامنه را به صورت که گفته شد در آپشن صفحه محصول ثبت کنید.


در این سیستم طوری عمل کرده ایم که به هنگام ثبت سفارش، برای شما یک لایسنس اختصاصی تولید و ذخیره می شود، دامنه ذکر شده در صفحه محصول نیز به عنوان تنها دامنه ممکن برای این ماژول ثبت می شود، به طوری که شما وقتی ماژول را در سایتتان نصب می کنید و وارد آن می شوید، ماژول به سرور فروشگاه ما وصل میشود و لایسنس را به صورت اتوماتیک دریافت و ذخیره می کند، در این حالت ماژول به صورت عادی برای شما کار می کند (در همه ماژول ها یک تب about گذاشته شده که اطلاعات خریدار ماژول و خود ماژول در آن قابل مشاهده می باشد).

اما در صورتی که به هر صورت اسم دامنه ای که ماژول روی آن نصب شده با دامنه ای که هنگام خرید ثبت می کنید فرق داشته باشد، ماژول کار نمی کند و صفحه ای به شما نشان می هد که در آن از شما درخواست لایسنس می کند، البته در آن صفحه لینکی قرار داده ایم به فروشگاهمان که لایسنس خود را می توانید جستجو و دریافت نمایید (همچنین در "حساب کاربری >> تاریخچه سفارش" نیز می توانید لایسنس سفارش خود را مشاهده نمایید)، در هر حال اگر ماژول نتواند لایسنس را به صورت اتوماتیک دریافت و ثبت کند حتی با این روش هم امکان دارد لایسنس دریافتی شما در ماژول ثبت نشود(و ماژول فعال نمی شود!)، چرا که باز هم برای تایید به سرور فروشگاه ما وصل می شود و در صورت هرگونه مغایرت در اطلاعات، لایسنس تایید نمی شود، در این حالت حتما باید از طریق تلگرام، تلفنی یا تیکت تماس بگیرید یا پیام بگذارید تا مشکل که بدلیل تفاوت دامنه ایجاد شده است رفع شود و پس از اقداماتی از طرف ما، ماژولتان با لایسنس دریافت شده کار کند.


در ماههای آینده نیز سعی می شود قالب های فروشگاه نیز به این سیستم دانلود اتوماتیک بعد از پرداخت آنلاین اضافه شوند، که بعد از اضافه شدن حتما در اینجا اطلاع داده می شود.


بله، شما در صورتی که هرگونه سوالی درباره سیستم پیش فرض اپن کارت داشته باشید می توانید در انجمن اپن کارت فارسی دات کام ثبت نام نمایید و سوالات خود را مطرح نمایید.

اما در صورتی از مشتریان قدیمی فروشگاه می باشید، برای سوال و پشتیبانی در مورد محصولات خریداری شده می توانید در سامانه پشتیبانی مشتريان درخواست ثبت نماييد تا در اسرع وقت پاسخ داده شود.

همچنین در صورتی که سوال یا مشکلات شما درباره هسته پیش فرض نیست یا از مشتریان ما نیستید، با خرید سرویس پشتیبانی فنی متناسب با نیاز خود می توانید از پشتیبانی ما که از طریق سامانه پشتیبانی مشتریان ارائه می شود برخوردار شوید.

در صورتی که جزو هیچ یک از موارد ذکر شده نبودید می توانید سوال خود را از طریق تلگرام برای ما ارسال نمایید تا در اولین فرصت ممکن پاسخ داده شود.

سوالات پس از خريد

قبل از اين بايد گفته شود که پشتیبانی قالب یک سرویس یک ماهه می باشد که فقط تا یک ماه پس از خرید قالب های فروشگاه ما قابل عرضه می باشد و فقط در صورتی انجام می شود که شخص خريدار کپی رايت قالب را حذف نکند.

پشتیبانی قالب نیز شامل پاسخ گویی در مقابل هرگونه عیب، خطا یا اشکال می باشد و رفع هرگونه اشکال از این موارد در اولین فرصت ممکن و فقط پس از ارسال دسترسی های هاست و مدیریت فروشگاه ممکن می باشد.

همچنين با دريافت مبلغ ناچيزی حدود 30 تا 40 درصد از هزينه قالب در صورت بروزرسانی فروشگاهتان به نسخه های جديدتر (در صورتی که نسخه جدیدتر قالب موجود باشد یا قالب قابل بروزرسانی باشد) نسخه جديد قالب با درخواست مشتری بروز رسانی و نصب می شود.

همچنین در صورت نیاز به هرگونه تغییرات یا سفارشی سازی در قالبهایی که از ما خریده شده است، انجام این عمل با پرداخت هزینه ها به صورت توافقی ممکن خواهد بود.

برای هرگونه پشتیبانی یا هرگونه سوالی در این رابطه می توانید از قسمت پشتیبانی مشتریان تیکت ارسال کنید.

بله انجام می دهيم، برای جزئيات و هزينه ها می توانيد با شماره تلفن های درج شده در پاورقی فروشگاه در روزهای غیر تعطیل و در ساعات بین 9 صبح تا 5 عصر می توانید تماس بگيريد.

در صورت انتشار نسخه جدید برای هر ماژول خصوصا نسخه 2 و 3  اپن کارت مشتری پس از هماهنگ سازی در این رابطه از طریق ایمیل با تلفن یا تیکت پشتیبانی با پرداخت فقط 50 درصد از هزینه اولیه می تواند نسخه جدیدتر ماژول خریداری شده را دریافت نماید.

همچنین در صورتی که از قالب های تجاری غیر از قالب های ما نیز استفاده می کنید می توانید با خرید سرویس پشتیبانی فنی از بخش سرویس های فروشگاه از پشتیبانی ما برخوردار شوید.

در صورتی که هرگونه در خواست دیگری نیز در رابطه با سیستم اپن کارت دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

در صورتی که از مشتریان ما هستید و قبلا از محصولات ما خرید داشته اید، در صورت نیاز به هرگونه سوال یا پشتیبانی می توانید از طریق سامانه پشتیبانی مشتریان با ما تماس بگیرید.

اصولا سازگاری برای دو مورد به کار می رود :

  1. سازگاری ماژول های دارای فایل  ویکیومد یا ocmod با قالب اپن کارت
  2.  سازگاری سایر ماژول ها با ظاهر قالب اپن کارت

 در حالت اول اگر شما ماژولی داشته باشید که دارای فایل ویکیومد باشد، به طور معمول فایل ویکویمد امکان دارد تغییراتی را به فایل های قالب اپن کارت اعمال کند، معمولا هم یک ماژول طوری ساخته می شود که تنها با قالب پیش فرض اپن کارت و ساختار آن با قالب پیش فرض سازگار است و چون ساختار قالب های غیر پیش فرض با قالب پیش فرض (default) متفاوت است، به همین دلیل اگر یک ماژول دارای فایل ویکیومدی با شرایطی که گفته شد باشد، حتما باید سازگاری با قالب انجام شود تا ماژول به صورت کامل روی قالب شما هم کار کند.

در حالت دوم این مورد شامل اکثر ماژول ها می شود، به طور مثال حتما بعضی وقت ها دیده اید که یک ماژول جدید نصب کرده اید اما صفحه ماژول در فروشگاه با سایر ماژول ها فرق دارد، مثلا شما یک ماژول جستجو آجاکس (iSearch) نصب می کنید و بعد از جستجو می بینید که در صفحه جستجو که محصولات در آن نشان داده می شود، بلوک های محصول با بلوک های صفحه مشابه آن (مثل صفحه دسته بندی ها) فرق دارد، خب در این حالت هم باید فایل خروجی اون صفحه ماژول جدید با قالب شما سازگار و هماهنگ شود.

در هر دو حالت اگر نیاز به هاهنگ سازی داشته باشید با هزینه بسیار کمتر از سایر خدمات، این کار برای شما انجام می شود، برای تماس در این مورد می توانید با شماره تلف های فروشگاه یا تلگرام فروشگاه ارتباط برقرار نمایید.


 

هنگامی که شما سفارشی در فروشگاه ما ثبت می کنید، یک لایسنس برای سفارش شما تولید و در سیستم ثبت می شود، این لایسنس دارای شرط دامنه می باشد، بدین صورت که فقط در دامنه ثبت شده قابل استفاده می باشد.

بعد از پرداخت و واریز وجه سفارش شما به فروشگاه باز می گردید، حال می توانید افزونه خریداری شده را از بخش دانلودهای حساب کاربری دانلود نمایید، لایسنس مورد استفاده برای افزونه های ثبت شده در این سفارش را می توانید در مسیر "حساب کاربری >> تاریخچه سفارش ها >> مشاهده سفارش مورد نظر" مشاهده نمایید.

کافیه لایسنس را کپی کنید و در ماژولی که در این سفارش خریده اید در فروشگاهتان استفاده نمایید.


پشتیبانی قالب ها، همانند پشتیبانی ماژول ها تا یک ماه بعد از خرید می باشد و پشتیبانی رایگان قالب تنها در صورتی امکان پذیر است که کپی رایت قالب تغییر یا حذف نشده باشد.

و نحوه پشتیبانی هم به این صورت است که در صورت وجود هر مشکلی در رابطه با کار با قالب یا عملکرد قالب، پاسخگویی و رفع آن تا یک ماه توسط ما قابل انجام است.

برای دریافت پشتیبانی از طریق سامانه پشتیبانی مشتریان تیکت ارسال نمایید.

پشتیبانی فقط از طریق تیکت می باشد، به همین دلیل از طریق تلفن برای این موارد تماس نگیرید و فقط با ارسال جزئیات لازم از طریق تیکت، پشتیبانی دریافت کنید.


اول از همه باید ذکر کنیم که در هیچ از محصولات فروشگاه سرویس سفارشی سازی ارائه نکرده ایم و در صورت نیاز به این سرویس هزینه آن به صورتی ساعتی محاسبه می شود و باید برای این موارد حتما تماس بگیرید.


خب حالا با مثالی ساده شرح می دهیم که سازگاری با سفارشی سازی چه فرقی دارد:


فرض کنید یک ماژول ویکیومد یا ocmod خریده اید و در توضیحات این ماژول ذکر شده که مثلا فقط بر 4 ماژول پیش فرض اپن کارت (جدیدترین ها، ویژه ها، برجسته ترین ها، پرفروش ترین ها) اعمال می شود، حالا شما یک یا چند ماژول اضافه دیگر نیز در فروشگاهتان نصب کرده اید، مثلا ماژول "پربازدیدترین محصولات" و ...

سفارشی سازی یعنی اینکه تغییری در کدهای اون ماژول ویکیومد یا ocmod برای شما داده شود که تا به ماژول پربازدیدترین محصولات و ... نیز اعمال شود.

انجام سفارشی سازی 2 شرط دارد :

  1.  ماژول شما استاندارد باشد.
  2. ماژول شما اپن سورس باشد (یعنی امکان تغییر در آن توسط ویکیومد یا ocmod باشد)


اما سازگاری برای مواردی است که شما از یک قالب غیرپیش فرض استفاده می کنید و ساختار قالب شما با قالب پیش فرض اپن کارت فرق می کند، در این حالت با بروزرسانی کدهای داخل فایل ویکیومد یا ocmod، ماژول را با قالب شما سازگار می کنیم تا ماژول روی قالب غیر پیش فرض شما هم مشابه قالب پیش فرض کار کند، که این کار با وجود زمان بر بودنش، با هزینه ای بسیار پایین تر نسبت به سفارشی سازی قابل انجام می باشد.