تومان

شرایط خرید از فروشگاه

شرایط خرید از فروشگاه

شرایط خرید از فروشگاه

شرایط خرید از فروشگاه

توجه به نسخه اپن کارت انتخابی

با توجه به راه اندازی شدن سیستم دانلود اتوماتیک و اینکه دقیقا بعد از پرداخت آنلاین فایل محصول را می توانید دانلود نمایید، هرگونه اشتباه شما در انتخاب نسخه محصول غیرقابل برگشت می باشد و تنها با دریافت هزینه مجدد محصول نسخه درخواستی در دسترس شما قرار می گیرد، پس حتما توجه داشته باشید نسخه اپن کارت محصولی که می خواهید بخرید را اشتباه انتخاب نکنید!

امکان نسخه جدید فقط بعد از ارائه در فروشگاه

با توجه به اینکه برای اکثر محصولات خصوصا محصولات نسخه 2 امکان ارائه نسخه جدیدتر نیز موجود می باشد، در صورتی که نسخه جدیدتری از محصولات را می خواهید قبل از خرید از طریق تماس با مدیریت درخواست خود را اعلام نمایید، پس از آماده شدن نسخه مربوطه و قرارگیری در فروشگاه، می توانید اقدام به خرید نسخه محصول مورد نظر نمایید.

شرایط پشتیبانی محصولات

پشتیبانی برای تمامی محصولات فقط از طریق سیستم پشتیبانی مشتریان امکان پذیر می باشد و مدت زمان پشتیبانی رایگان فقط تا یک ماه بعد از خرید می باشد، پشتیبانی بعد از یک ماه فقط با دریافت هزینه امکان پذیر است و فقط به مشتریان خریدار محصول تعلق می گیرد، تیکت هایی که مربوط به پشتیبانی محصولات می باشند همواره باید با شناسه سفارش آن در فروشگاه (یا آدرس دامنه ثبت شده برای سفارش) همراه باشند، در غیر این صورت قابل پیگیری نخواهد بود.

توجه داشته باشید که برای پشتیبانی یا رفع مشکل نباید به صورت تلفنی تماس بگیرید و فقط باید تیکت پشتیبانی ثبت کنید، همچنین در صورتی که برای هرگونه سئوال یا مشکلی بعد از خرید نیاز به پشتیبانی دارید فقط باید در سامانه پشتیبانی مشتریان تیکت ثبت کنید و در ایام غیرتعطیل تا 24 ساعت و در ایام تعطیل تا 48 ساعت منتظر دریافت پاسخ بمانید، هرگز نباید چند تیکت باهم درج کنید، هرگز نباید تماس بگیرید که تیکت ثبت کرده اید و تقاضای پیگیری سریع تر تیکت داشته باشید و نباید برای دریافت سریع تر مجددا پاسخی به تیکت ارسال کنید و تقاضای پیگیری سریع تر داشته باشید.

یکی از مواردی که حتما باید برای دریافت پشتیبانی رعایت شود این است که فقط از یک طریق اقدام به ثبت درخواست نمایید، در صورتی از راه های مختلف مثل ثبت تیکت، ارسال ایمیل، ارسال تماس با ما، ارسال پیام به پیام رسان های مختلف و ... اقدام به ثبت درخواست نمایید، درخواست پشتیبانی در آخرین اولویت پاسخ گویی قرار می گیرد و پس از پاسخ گویی به تمام درخواست های موجود در صف انتظار به این درخواست پاسخ داده می شود.

سایر نکات در مورد محصولات (سفارشی سازی، سازگاری، بروزرسانی، دانلود و ...)

همواره کلیه محصولات فروشگاه فقط برای اپن کارت های با هسته تمیز(دست کاری نشده) قابل استفاده می باشند، در صورتی که شما از هسته های دست کاری شده یا هسته های شرکتی سفارشی شده استفاده می کنید امکان کار نکردن افزونه ها در این هسته ها زیاد است و رفع و پشتیبانی مشکلات ناشی از استفاده از این هسته ها فقط با پرداخت هزینه پشتیبانی ساعتی ممکن خواهد بود.

یکی از نکات مهم که همیشه باید به آن توجه داشته باشید این است که هر محصولی در صورت نصب شدن در قالبی غیر از قالب پیش فرض اپن کارت احتمال دارد نیاز به انجام سازگاری داشته باشد، در صورتی که محصول در فروشگاه گزینه ای برای این کار نداشته باشد پس از مطلع شدن از این مورد، فقط پس از پرداخت هزینه سازگاری این کار انجام می شود.

با توجه به اینکه آماده شدن بروزرسانی جدید برای یک محصول همواره نیاز به صرف وقت بسیار دارد، دریافت بروزرسانی برای کلیه محصولات با پرداخت هزینه همراه می باشد، این هزینه بسته به میزان زمان گذشته از تاریخ خرید متفاوت است، هزینه دریافت بروزرسانی برای کلیه محصولات تا ماه اول خرید رایگان است، تا سال اول با دریافت 50 درصد قیمت جدید محصول همراه است، تا سال دوم با دریافت 75 درصد از قیمت جدید محصول همراه است و در صورتی که بیش از 2 سال از خرید شما گذشته است باید محصول را مجددا بخرید. برای دریافت بروزرسانی فقط از طریق سامانه پشتیبانی مشتریان اقدام نمایید.

فروشگاه تعهدی برای نگهداری همیشگی لینک دانلود محصولات ندارد و حداکثر تا 3 ماه پس از خرید، لینک دانلود آن در حساب کاربری موجود می باشد و مشتری موظف است از فایلی که پس از پرداخت هزینه محصول دریافت نموده بکاپ داشته باشد تا همواره با حفظ شرایط استفاده، بتواند در دامنه ثبت شده استفاده نماید.

معتبر بودن قیمت های فروشگاه

از آنجایی که قیمت های محصولات معمولا به صورت یکجا بروز رسانی می شوند لازم به ذکر است که : « قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش‌ فاکتور منظور گرديده است، معتبر می باشد » و فروشگاه متعهد می شود که محصول را با قیمت خریداری شده در اختیار مشتری قرار دهد.

در صورتی که قیمت محصولی به دلایل مختلف افزایش پیدا کند در این صورت هزینه سرویس ها، خدمات و بروزرسانی افزونه ها و قالب ها نیز به همین ترتیب تغییر خواهد کرد.

خرید بدون مالیات

به دلیل اینکه هیچ یک از محصولات دارای مالیات نمی باشند، مالیات از تمامی بخش های فاکتور در فروشگاه حذف شده است.

عدم قبول برگشتی محصولات

به دلیل اینکه کلیه محصولات دارای دمو فارسی می باشند (در صورت داشتن دمو انگلیسی ملاک تحویل دمو فارسی محصول می باشد) و مشتری قبل از خرید دقیقا می بیند که چه چیزی می خرد، کلیه محصولات غیرقابل برگشت و غیرقابل تعویض می باشند، لذا نیاز است مشتریان قبل از خرید دقت لازم را داشته باشند، چرا که بعد از خرید هیچ محصولی پس گرفته نمی شود و قابل تعویض نمی باشد.

شرایط استفاده و توجه به حالت قفل محصولات

در صورت خرید افزونه ها و ماژول های موجود در فروشگاه به صورت قفل شده (با توجه به اینکه از ابتدای دی ماه 1397 حالت قفل شده بدون سورس گاردین ارائه نمی شود و فقط حالت قفل شده با سورس گاردین قابل ارائه می باشد) نیاز است آگاه باشید که افزونه ها و ماژول ها بر روی دامنه فروشگاه خریدار قفل می شوند و فقط روی همین آدرس کار می کنند و برای کارکردن نسخه قفل شده با سورس گاردین، مشتری باید قبل از خرید محصول از نصب و فعال بودن سورس گاردین و پشتیبانی آن تا نسخه حداقل 12.0 در هاست خود مطمئن شود، همچنین نسخه PHP هاست باید حداقل 5.6 و حداکثر 7.3 باشد. توجه به این موارد الزامی است چراکه بعد از خرید در صورت وجود هر نوع مشکلی مسئولیت آن بر عهده ما نمی باشد.

از دیگر شرایط خرید، نصب بودن ویکیومد در فروشگاه می باشد، حتما باید خودتان ویکیومد را نصب و فعال کنید، در صورتی که فروشگاه یا هاست شما در حالتی است که نمی توانید از ویکیومد استفاده کنید حتما لازم است قبل از خرید تماس بگیرید تا در صورتی که محصولی که می خواهید بخرید دارای فایل xml می باشد نسخه بدون ویکیومد(ocmod) برایتان آماده شود، اما اگر بعد از خرید ما را از این مورد مطلع کنید، تحویل نسخه ocmod فقط در صورت پرداخت هزینه اضافه امکان پذیر خواهد بود.

نگه داشتن هاست و محیط فروشگاه در شرایط فوق همواره لازم می باشد و در صورتی که هر کدام از شرایط هاست یا فروشگاه تغییر کند و باعث اختلال در عملکرد یا به عدم عملکرد محصولات خریداری شده منجر شود، دیگر بخش پشتیبانی فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات شما نخواهد داشت.

کلیه محصولات (ماژول ها و قالب های ما) دارای لایسنس و قفل دامنه می باشند و فقط در دامنه ای که به هنگام ثبت سفارش ثبت شده قابل استفاده می باشند و به هیچ وجه امکان تغییر دامنه یا لایسنس وجود ندارد، در صورتی که دامنه مشتری تحت هر شرایطی عوض شود فقط با خرید مجدد (که منجر به تولید لایسنس جدید می شود) می تواند محصول را در دامنه دیگر استفاده کند.

امکان ارسال اطلاعات دسترسی هاست و مدیریت

در صورتی که اقدام به خرید محصولی می کنید که دارای گزینه نصب، نصب و راه اندازی ، نصب و سازگاری با قالب هست و در صورتی که این گزینه ها را انتخاب می کنید، حتما باید دسترسی های لازم برای نصب را ارسال نمایید.

همچنین در صورتی که شما تمایل داشته باشید نصب را خودتان انجام دهید و بعد از خرید محصول نتوانید این کار را انجام دهید حتما باید امکان ارسال دسترسی های هاست و مدیریت وجود داشته باشد و البته باید قبل از ارسال اطلاعات هزینه نصب را به صورت جداگانه واریز نمایید سپس درخواست نصب نمایید.

عدم پشتیبانی در صورت مشخص شدن دست کاری توسط کاربر

برخی موارد دیده شده کاربر مدیر بدون داشتن هیچ گونه دانش فنی وارد هاست می شود، تغییری در اپن کارت می دهد یا ماژولی نصب می کند که به هر صورت باعث بروز مشکل برای اپن کارت و سایر ماژول ها شده است، در این موارد رفع و پیگیری مشکل فقط با پرداخت هزینه پشتیبانی ساعتی میسر خواهد بود و پشتیبانی رایگان برای این موارد نداریم.

اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های ما

همواره قبل از خرید، اخبار و اطلاعیه های ما را از طریق وبلاگ این فروشگاه و کانال های معرفی شده این فروشگاه در تلگرام، سروش، ایتا، گپ، آی گپ و سایر پیام رسان های ایرانی مشاهده کنید.

عدم پشتیبانی محصولات برای خریدار غیر مالک دامنه و فروشگاه

این فروشگاه هیچ گونه همکاری با افراد واسطه انجام نمی دهد و در صورتی که در هر زمانی چه قبل از خرید و چه بعد از خرید متوجه شود مشتری به عنوان فرد واسطه قصد خرید دارد از خرید این گونه افراد جلوگیری به عمل می آورد و هیچ گونه پشتیبانی برای این افراد نخواهیم داشت. خدمات ما فقط به افراد مالک فروشگاه و دامنه مورد خرید ارائه می شود.


فروشگاه قالب ها و افزونه های تجاری اپن - کارت این حق را دارد که قوانین و شرایط خرید را در هر زمان که بخواهد تغییر دهد، مشتری هم باید با مراجعه به این آدرس و مشاهده تاریخ بروزرسانی، از آخرین تغییرات در شرایط خرید و پشتیبانی مطلع شود.

آخرین بروزرسانی : 5 خرداد 1402