توضیحات
حتما تاکنون موارد زیادی پیش آمده که شما نیاز دارید به امکانی که از طریق آن بتوانید با مشتریان خود به صورت آفلاین صحبت کنید، یا اینکه مشتریان بتوانند از طریق آن برای شما پیام بگذارند و شما جواب آنها را بدهید.
توسط این ماژول که یک سیستم تیکتینگ کامل است شما می توانید این امکان را به مشتریان خود بدهید که سوالات خود را مطرح کنند، البته کابران عادی همانند قبل می توانند از طریق صفحه تماس با ما سوالات خود را مطرح کنند ولی این ماژول امکاناتش را فقط در اختیار مشتریان دارای سفارش ثبت شده قرار میدهد به صورتی که فقط مشتریانی که از شما خرید داشته اند می توانند از این سیستم استفاده کنند، طریقه کار با این سیستم هم بسیار آسان است، کافی است مشتری به پنل کاربری خود وارد شود و سفارش و محصولی را که در خصوص آن سوال دارد را انتخاب کند و سوال خود را بپرسد، به همین راحتی !
شما هم از طریق پنل مدیریت می توانید به کلیه سوالات پاسخ دهید، علاوه بر این شما می توانید یک سری بخش نیز ایجاد کنید و برحسب گستردگی فروشگاهتان و اینکه سوال مشتری مربوط به کدام بخش می باشد، فردی را مسئول پاسخ گویی به سوالات هر بخش قرار دهید.
با توجه به استقبال کاربران از این ماژول مفید، 2 تغییر مهم دیگر نیز به این ماژول اضافه شد.
- امکان درج تیکت برای مشتریانی که تاکنون سفارش نداشته اند
- امکان ارسال اطلاعیه از طریق ایمیل، به هنگام ثبت تیکت، بروزرسانی تیکت و دریافت پاسخ جدید
نکته 2 : با توجه به اینکه ایمیل های ارسال شده توسط این ماژول به صورت Html می باشد، در صورت تمایل و داشتن دانش Html و CSS می توانید با ویرایش فایل آن، ظاهر ایمیل ارسال شده را تغییر دهید.
توجه : بزودی این ماژول برای نسخه 3 اپن کارت نیز بروزرسانی می شود.
برای مشاهده کلیه امکانات این ماژول می توانید به دمو نمایشی ماژول مراجعه نمایید و با ایجاد یک حساب کاربری یا ورود به مدیریت امکانات هر بخش را مشاهده نمایید.
نظرات (0)
برچسب ها: پشتیبانی, پشتیبانی مشتریان, سیستم پشتیبانی, پشتیبانی آفلاین, پشتیبانی از طریق تیکت, تیکتینگ, support, ticket