تومان

ماژول سیستم پشتیبانی مشتریان اپن کارت 2

70,000تومان 80,000تومان
  • تعداد بازدیدها : 324
  • نسخه: اپن کارت 2.0-2.1-2.2-2.3
  • وضعیت محصول: نسخه فارسی شده موجود است

  • دارای دانلود اتوماتیک بعد از پرداخت آنلاین

قبل از خرید موارد زیر را انتخاب نمایید

توضیحات

حتما تاکنون موارد زیادی پیش آمده که شما نیاز دارید به امکانی که از طریق آن بتوانید با مشتریان خود به صورت آفلاین صحبت کنید، یا اینکه مشتریان بتوانند از طریق آن برای شما پیام بگذارند و شما جواب آنها را بدهید.

توسط این ماژول که یک سیستم تیکتینگ کامل است شما می توانید این امکان را به مشتریان خود بدهید که سوالات خود را مطرح کنند، البته کابران عادی همانند قبل می توانند از طریق صفحه تماس با ما سوالات خود را مطرح کنند ولی این ماژول امکاناتش را فقط در اختیار مشتریان دارای سفارش ثبت شده قرار میدهد به صورتی که فقط مشتریانی که از شما خرید داشته اند می توانند از این سیستم استفاده کنند، طریقه کار با این سیستم هم بسیار آسان است، کافی است مشتری به پنل کاربری خود وارد شود و سفارش و محصولی را که در خصوص آن سوال دارد را انتخاب کند و سوال خود را بپرسد، به همین راحتی !

شما هم از طریق پنل مدیریت می توانید به کلیه سوالات پاسخ دهید، علاوه بر این شما می توانید یک سری بخش نیز ایجاد کنید و برحسب گستردگی فروشگاهتان و اینکه سوال مشتری مربوط به کدام بخش می باشد، فردی را مسئول پاسخ گویی به سوالات هر بخش قرار دهید.

برای مشاهده کلیه امکانات این ماژول می توانید به لینک دمو نمایشی ماژول مراجعه نمایید.


برای ورود به دمو فارسی کلیک کنید


نظرات (0)

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

برچسب ها: پشتیبانی, پشتیبانی مشتریان, سیستم پشتیبانی, پشتیبانی آفلاین, پشتیبانی از طریق تیکت, تیکتینگ, support, ticket